Μαγειρεύοντας για το καλό…

Μια πρωτοβουλία των food bloggers για να μαζευτούμε όλοι σε έναν χώρο, να δείξουμε πως όσα μαγειρεύουμε δεν είναι μόνο ωραίες ιδέες, άντε και ωραίες εικόνες – τρώγονται κιόλας.

Η Εύα είναι η έμπνευσή μου για όλη αυτή την προσπάθεια που ακόμη μπουσουλάει και πολλές φορές τρέμω μήπως δεν καταφέρει να περπατήσει ποτέ… Όμως, όταν έχεις μια τόσο έμπειρη blogger για φίλη (ελπίζω να μην είναι καταχρηστικός ο όρος), αισθάνεσαι ό, τι μπορείς να καταφέρεις τα πάντα. Έτσι με το νεογέννητο στο wordpress να κλαίει για βοήθεια, περίμενα πως και πως να συμμετέχω κι εγώ όπως μπορώ στο Food For Good. Μια πρωτοβουλία των food bloggers για να μαζευτούμε όλοι σε έναν χώρο, να δείξουμε πως όσα μαγειρεύουμε δεν είναι μόνο ωραίες ιδέες, άντε και ωραίες εικόνες – τρώγονται κιόλας.

Tiramisu Bites
Μπουκίτσες τιραμισού! Απλά απλαυστικές!

Εγώ είμαι ακόμη sous-food blogger, κάτι σαν τον sous-chef που βοηθά, παρατηρεί, μαθαίνει και γίνεται καλύτερος.

Η δική μου συνδρομή βέβαια διόλου ως ισότιμου μέλους των bloggers δεν ήταν. Εγώ είμαι ακόμη sous-food blogger, κάτι σαν τον sous-chef που βοηθά, παρατηρεί, μαθαίνει και γίνεται καλύτερος. Η Εύα λοιπόν με κάλεσε την προηγούμενη του event να μαγειρέψω μαζί της και με την Άρτεμη και τον Νικόλα για τη μεγάλη μέρα του event. Και ξενυχτήσαμε και ήταν στη δουλειά βαρύ το ωράριο και είχα και δουλειά πριν και μετά το event, αλλά δεν με ένοιαξε καθόλου.

Sweet Goodies
Μια μόνο οπτική από τα δεκάδες γλυκά που υπήρχαν στο Ρομάντσο το Σάββατο το μεσημέρι.

Γνώρισα τόσο κόσμο, είδα τόσες όμορφες δημιουργίες και έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου, στο επόμενο κάλεσμα να είμαι εκεί με ταμπελάκι που θα γράφει Cookle It. Μέχρι τότε…  καλές γιορτές!

Salty Goodies
Τα αλμυρά έγιναν «καπνός» και αυτός ο πάγκος άδειασε στο λεπτό…

Υ.Γ.: Ο κόσμος που ήρθε και αγκάλιασε το Food For Good είναι η απόδειξη πως μπορούμε να κάνουμε πολλά. Αρκεί να συνεργαστούμε.

Σχολιάστε

